Նախագծեր


«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը
 
«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

«Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը

2011թ. հունիսին Երեւանի քաղաքապետարանի պատվերով Մեդիաբրենդը իրականացրեց «Երեւանը իմ տունն է» սոցիալական արշավը:

Արշավի հիմնական նպատակն էր հորդորել Երեւանի բնակիչներին ավելի ուշադիր լինել մայրաքաղաքի հանդեպ, հոգ տանել նրա մաքրության մասին:

«Երեւանը իմ տունն է» նախագծի համար նկարահանվեցին երեք տեսահոլովակներ, որոնց հերոսներն են երգիչներ Արամոն եւ Ֆորշը: Հոլովակներում նրանք կերպարանափոխված են ու հանդես են գալիս Երեւանի մաքրությամբ զբաղվող մարդկանց դերում: Արամոն ու Ֆորշը համարվում են «երեւանյան քաղաքային մշակույթի» կրողները եւ հենց դրանով էր պայմանավորված նրանց կերպարների ընտրությունը:

Տեսահոլովակներում հնչում է Առնո Բաբաջանյանի երաժշտությունը, որը լավագույն կերպով արտացոլում է Երեւանի աուրան:


 
 վերադառնալ